I believe

ooups, ingen dator på 4 dagar. först kryssning på birka med farmor, manda, gmormor, linda och kusinerna + linda's svärmor, ungarnas farmor. det var mysigt och otroligt roligt, ett minne för livet. och åkte sedan ut till yxlan för att spendera 3 dagar där, mysigt.







nu ligger jag och B helt utslitna efter en bussfärd i 3 timmar och jag som åkte och träffade dea för en shoppingrunda i farsta. jag fick med mig en paljett-kjol och en body i färgen gammelrosa. blev också kramandes med dea då hon åker till magaluf på lördag, jag vill ju ocksåååå!

jaja, imorgon blir det slappdag och städdag. på lördag blir det baka för hela slanten för mami's 50 års kalas på söndag. på lrödagkväll kanske det blir destination huddinge, det återstår att se.

nu ska jag och B kolla vidare på något brittisk-nattpolis-program som B kollar på, haha ja. visst låter det mysigt ;)?

jag kan även berätta att det är exakt 8 månader kvar tills jag blir 18 år, thiiho!
 dock är det 7 ½ månad kvar tills B fyller 20 år hahaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0