a walk with a friend

jag orkar inte uppdatera hela veckan, men jag har ångest och måste blogga. de som behöver veta vad jag har gjort denna veckan vet det redan. annars kan ni få en egen liten uppdatering iaf ni träffar mig.

igår (tisdag) var det iaf B's och min 21 månaders dag, och som ni har sett på fb räknade jag ut från år + månader till sekunderna, alltså vi, han och jag har varit ett i femtiofemmiljoner etthudratjugotretusen tvåhundra sekunder. det är helt sjukt.

I samma veva som vi skjutsade hem B så skjutsade mami och papi mig till örby skola, där mötte jag upp dea för lite catch up. (gaah, jag längtar tills jag bor i örby då jag och storis kan ta småprommisar jämt!) Jag tog sedan 173an hem till skarpnäck och blev ifråntagen mitt nyinköpta godis, rip.

Imorgon blir det att sova till 10.00, efter det springa till gymet och gyma+sola, hem och duscha och sätta på sig klackarna och sen vid halv tre/kvart i tre åker jag och farmor till orhem, yiiiiha! då ska man få träffa alla gamla lärare för sista gången, yeah! dessutom kanske sfs ska läggas ner, hahahah. de har blivit polisanmälda pga mobbing. va de inte sfs som var kända för nvc ?! (fråga mig inte vad nvc står för, men det har något med 'anti mobbing' att göra :p)

ne nu ska jag sova så att jag kommer upp i tid, kyssar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du flytta :O?

2010-06-16 @ 14:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0