B's student

nu är det en kvart kvar tills det är dagen med stort D för min älskling. Det har varit mycket hektiskt men nu är vi äntligen klara och ska gå och borsta tänderna, efter jag är klar med det här.

idag hade vi brännboll på idrotten och på svenskan så utvärderade vi lite snabbt innan jag mötte upp B för en slit-och-släng-shoppingtur. har aldrig varit med om någon som klagar så mycket och honom ska jag vara tillsammans med, hur orkar jag ? Ne men han är ett bra stöd och säger oftast vettiga saker när det gäller kläder och skor när jag ska shoppa, han är ärlig. me like

Morgondagen kommer blir ganska stressig.. Vi ska upp vid halv åtta för att äta frukost och sen ska jag hjälpa honom med kostymen och allt han nu ska ha med sig, efter det så skiljs vi åt och jag åker hemåt för att duscha och byta om till den fina klänningen jag köpte idag (bild får ni se på fredag!). Efter det åker jag hit till högdalen och hjälper till med det sista innan vi åker in hela bunten till gullmars för att få bra platser och vara i god tid, sedan vid typ halv tre så börjar de utspringet, man vet ju inte i vilken ordning klasserna kommer men få hoppas att de inte är sist! pussa lite på honom och hurra för honom innan han hoppar på flaket och vi åker till högdalen igen. vid 5 börjar det nog droppa in gäster och då är det bara att vara trevlig och social. antar att B kommer till lokalen vid 6 typ och då är han ganska rund om fötterna, ahahaha.

senare på kvällen drar han och de andra som är över 18 in till stan för Värmdö's slutskiva och senare drar dom väl vidare, jag kommer väl hjälpa till att plocka undan allt osv.

Men vi kanske hörs imorn, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0