Mexico Vann

sitter och kollar på frankrike-mexico och det står 0-2, vet inte om det är bra eller dåligt.

Igår efter att jag hade duschat så slängde jag på mig klänningen och sedan torkade håret lite snabbt innan jag sprang ner till farmors bil. Vi åkte till orhem och mötte mami och papi där. avslutningen var underbar och jag fällde några tårar. ja det är ju min barndom som jag sa farväl till på riktigt, manda har ju haft kontakt med den skolan ett år längre än mig, eller ja.. ni fattar.

åkte sedan hem med m&p för att byta om till "kvällskläder", alltså lite varmare kläder än min vita klänning (som jag förresten hade på B's student också, nu får ni äntligen få en bild på den!), jag körde bilen enda ner till orhem och umgicks med de nyblivna gymnasieelever.

kom hem vid strax innan nio och skulle precis börja kolla på säsongsavslutningen av Grey's Anatomy, men fick då ett samtal av Storis, som ville ha rosèkvälls-sällis på Lelli's altan tillsammans med Andreas, Thérése och Sara. Väldigt mysigt var det, tycker vi ska göra om det!

papi kom och hämtade mig vid 2-tiden och då kröp jag ner i sängen och somnade direkt.

idag vaknade jag vid 12 och sprang ner och kollade på det inspelade GA, B kom hit vid 2 och vi har haft en mysdag hela dagen.

vi åt lite pizza och har kollat på tv sedan dess.

nu ska jag springa ner till porten och bli upphämtad av mami och papi, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0