nattugglan

ojoj, nu är det sent. men har kollat på film och tvn, slötittat rättaresagt än gjort.

Jag väntar in lite bilder mer bilder på storis, men lilla sega dea är segis. dessutom orkar jag inte gå ner och hämta överförningsgrejer till mina bilder, så dom får ni se later.

Idag har jag annars slöta som tusan. B's mami klippte honom och då höll jag dem sällskap där ute i det vackra vädret. lite färg på benen tror jag att jag allt har fått! annars har jag somnat till italien-nya zeeland, vilket var väldigt skönt. fick ligga i älsklingens famn och bara sluta mina tunga ögon, ja vi kom hem rätt sent igår natt.

Imorgon (idag måndag) ska jag iaf förbi um för lite ärenden, senare ska jag tydligen och gå på twilight-grejen när man får "träffa" Kirsten, Taylor och Robert (?!), manda tvingade med mig. eller hon hotade med att hon skulle sälja biljetten för ett dyrt pris och då ångrade jag mig, det är väl ett äventyr det med? vi får bara hoppas att jag hinner (?) jag ska vara på um kl 15.00 och de börjar insläppet till hovet vid 16.00, jaja, jag får hänga på låset hos um helt enkelt, det tar ju supersnabbt, för jag behöver bara ett recept.

annars imorn ska jag sola och bara ta det lungt, kanske börja packa inför magaluf. vi åker förresten på lördag morgon, tidigt tidigt. grabbarna tycker inte att det är någon idé att ens somna natten fredag-lördag. då vi ska upp vid 3, halv 4, för vi ska vara på arlanda klockan 05.00

nu somnar jag nästan med datorn i knät. natti


Basse, Lellan & jag på G.A.T, storis tar kortet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0