Prinsessbröllopet

har haft massor att göra!

Men i fredags så mötte jag Alice på söder och gick en promenad från slussen till skanstull för att sedan ta tbanan till östermalmstorg och gå in på UU. Innan tiden hann springa om oss kramade jag på henne och åkte hem till B för en sovstund, innan det blev hamburgare och sedan bio. Vi firade Alex att han fyllde 19 med att se Kommisarie Späck, hahah. Behöver jag säga något? nej tack.

Åkte hem till B medan de andra drog ut på krogen. Vi såg Trångt i kistan, en brittisk komedi. Vid 1 la vi oss, men somnade inte fören tidigt på morgonkvisten..

lördagen, Kronprisses bröllopet. Jag och B åkte in och mötte farmor, vid 15.00 bestämde vi oss för att åka hem till B och kolla på tvn istället. Hann se det mesta, iaf det som var nödvändigt. Vid 7 satte vi oss i bilen för att åka till Lissäng och hämta en dator och sedan svängde vi förbi mig för att hämta lite kläder etc. Kom hem till B igen, åt massa tacos och sedan traskade jag och B mot örby. Vi blev upphämtade av Dea&Lellan och åkte med dom hem till Lellan. Satte oss på hans altan och myste. Fick också sällskap av Philip och Oskar, två trevliga grabbar. Vid halv två ringde vi taxi och åkte in till Gustav adolfs torg, shiiiet vilket drag. Det var mycket roligt som hände där, ett minne för livet och en händelse jag aldrig kommer glömma.

Jag och Dea har även bokat en GBG-resa med L&B, det kommer bli supermysigt! måste bara höra av mig till Fam Selin nere i gbg och kolla om vi får bo där i tre-fyra dagar. men det fixar sig säker :)

Nu ska jag springa upp till B's altan och prata med honom och hans mami, hon klipper honom.

Ha en trevlig söndag, så hörs vi när jag kommer hem! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0