solsken

Nyss hemkommen från en sväng på gymet. men innan det så fick jag ett sms av farmor om att hon bjöd på lunch/frukost för min del så jag slängde på mig lite kläder och sprang sedan över till gmormor för lite mys med barnen och lite magen.

gaaaah, jag har en sån jävla träningsvärk från igår, jag har träningsvärk i magen efter typ tio situps, iofs så var det i den där maskinen som man dra ihop kroppen som en boll och sen ut igen som jag körde, men jag trodde verkligen inte på att jag skulle få ont i magen..

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sedan klä på mig en fin klänning och åka ner till orhem, där min lillasyster går ut nian, finally! det har hon verkligen förtjänat, och så slipper vi sfs nu, yiiiha.

När man talar om trollen så kom hon och Sofie hit nu, så nu ska jag prata lite med dom innan jag hoppar in i duschen. kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0