2 juni

en vecka sen och jag är tillbaka!

just nu väntar jag på mina familjemedlemmar som är påväg hem från spanien, de sa att de skulle landa 00.00, men jag har inte hört ett ljud från dem, hmm... när man talar om trollen så fick jag ett sms nu.


veckan har bestått av:
brännboll på idrotten
massor av solande
rent, musikal 3ans slutproduktion
SAYC 2 med B
altanmys hos storis
schlagerkväll
morsdagfirande med Söder&Selin
dans'samtal
studentpresent köp till B
färga mitt hår hos frisör 2orna
sovstund hos älsklingen
fikamys med stor&hanna på 60


Såhär har min vecka sett ut, och jag har varit otroligt nöjd, dock har jag saknat min familj.


Imorgon blir det att hjälpa mami med tvätten innan jag åker in till stan för att ha idrott för sista gången innan sommarn, otroligt skönt! Ska även kolla på lite presenter till torsdag, då min älskling tar studenten.. åh gud vad tiden går fort.. jag lärde känna honom när han var 17 år och skulle börja 2an, det känns som igår då jag fortfarande är nykär i grabben, gaaaah! nu ligger han och sover så sött och drömmer om mig, hoppas jag iaf..


kollar just nu på mamma mia för att fördriva tiden då la familia var försenade med 1 timme

puss på er, det ska bli bättring med uppdatering. jag lovar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0