vit sommarklänning

nu har jag duschat och målat tånaglarna svarta, jag hittar inte mina skor som jag ska ha :|, jag blir snart gaaaalen! men mami kommer hem snart så jag ska fråga henne.

update: jag började skriva vid typ halv elva, så det översta stycket är från dess. nu är det snart dax. jag ska nogåka till högdalen och till fam helge för att sen åka in med dem, så slipper jag leta efter dem sen. just nu är jag halvsminkad och jag ska strax åka mot högis. kyss


här är min klänning som jag har på mig idag


Kommentarer
Postat av: cecilia

Vad fin klänning! :)

& vad kul att du har börjat skriva igen, har inte läst din blogg på ett tag nu, men börjar nog med det igen! :) puss

2010-06-05 @ 16:32:49
URL: http://aaelskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0