I will love you

Vaknade vid åtta och velade om jag verkligen skulle till skolan eller ej, men skolkläderna och engelskan (ironi) lockade för mycket för att jag skulle vilja ligga kvar i min älskade säng.

hämtade skolkläderna, köpte en macka och började skriva på uppsatsen i bibblan, klar en timme senare och sedan sprang jag ner till skåpen och liselott, fick bekräftat att jag även är godkänd i engelska och att jag är godkänd i spanska.

lämnade tillbaka alla tunga böcker som har behövt detta läsår och så var det bara att åka till rådmansgatan för lite ärenden. efter det hoppade jag av i centralen för att kolla på alla lyckliga studenter som äntligen fick åka mitt i city ändå. åkte sedan hem och åt mat och kollade på tv. vid 18.00 åkte jag och mami in och hämtade papi för en liten bilprommenad innan de släppte mig vid café 60. mötte upp rosman och viccan där också, mys. väl fika med becka och massa snack. åkte hem vid 20.00 typ, och sen dess har jag kollat på notting hill och bara kickat runt på allt som finns, lite hemsidor som hm och nelly.

imorn blir det stan för hela slanten, kanske köper hem något till Solders som tar studenten imorn, grattis till dig! Jag ska träffa Nenna och senare kanske Malin + pojkvän. även lite senare ska jag möta upp B för att gå på Solders mottagning och sedan ska jag på ett möte vid 18.00. det är planen inför imorgon. kyssar


Manda, Jag och Cessie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0