2 maj

sista minutrerna av good luck chuck och både jag & älsklingen spricker av pinsamhet när chuck förstör förhållandet han försöker med Cam...

vi ska hem till B strax och sova där. det ska bli supermysigt.

Imorgon får vi nog reda på vad vi fick på matteprovet, och jag är lite nervis.. även fast jag vet att jag borde ha G iaf.. svarade på nästa alla frågor så ja, det borde vara ett säkert G.

vecka 18 kommer bli en hysterisk-vecka..
måndag - skola 11.25 -17.00, hem och plugga ekonomi
tisdag - skola 8.30-14.00, NP i eng och dansa under öppethus på skolan
onsdag - skola 08.45-15.15, plugga ekonomi
torsdag - skola 08.00 - 18.00 prov och dans/rep inför föreställningen.
fredag - skola 08.30 - 17.00, repa, repa, repa inför tisdagens båda föreställningar med 2orna.
Helgen är inte bestämd än, återkommer om info.

nu börjar filmen igen, pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0