regndag

har varit hemma en liten stund, åkte hem direkt efter spanskan och Louise, Johnna, Matilda och Clara var jätteduktiga. jag är väldigt imponerad, jag hade inte kunnat klara det.

pluggat lite och sedan lite datanörd'grejer, haha har jag gjort under dom här timmarna. vid fem ska jag möta upp B för att åka till Linda och äta middag med farmor, gmormor och barnen, hoppas det blir gott, annars kommer jag få en suris till älskling. för jag lovade honom att det skulle bli gott.

efter vi ätit middag där och myst lite med barnen, så åker vi hem och handlar lite mat påväg hem för att det behövs fyllas på så som B och jag äter....

När vi kommit hem så ska vi kolla klart på SATC som vi påbörjade igår, ja jag bokade två biljetter till SATC 2 på torsdag på heron, så jag tänkte att vi skulle friska upp minnet lite (även fast jag kan hela serien...) ja jag tänkte på B, annars kommer han sitta som ett frågetecken, och det vill jag inte.

smsar lite med familjen där nere i spanien och de har 25-30 grader och klarblå himmel, snyft... för det har verkligen inte vi. jag har inte sett himlen på 3 dagar..

nästa tisdag ska jag även färga utväxten hos skolans frisörer, jag blev så himla nöjd senast, så jag passar på nu innan de slutar (det är treorna som tar hand om besöken). det ska bli skönt!

jaja, nu ska jag plocka ihop lite grejer innan jag åker in och möter B i gullmars. puss


gudbarnet jan -10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0