tårar

I körslaget vann han den lilla gulliga tjockisen och Estrid skrek av lycka, hahah gullungen min.

Jag kan inte fatta.... Att fam Backteman ska flytta till Kina och Shanghai nu i augusti, det får inte hända. Tre år ska dom bo där, jag kommer aldrig kunna hämta dom på dagis längre, Estrid börjar skolan nästa år, gaah vad åren går gort. För mig är hon fortfarande min älskade lilla 3-åring som sprang runt fötterna på oss, nybliven storasyster vid det här laget för 2 år sen, I can't belive it. Jag vill inte att de ska flytta, linda är ju som min mycket äldre storasyster och Estrid och Mina är som mina smååååå-syskon. Jag hoppas att de kommer hem ofta, men fan.. det kommer aldrig bli samma sak....

Jajaja, jag kommer iaf sakna hela familjen Backteman.


Julen 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0