tidsfördrivt

12 HAR DU:
* Ett förhållande: Japp
* En bästa vän: Klart
* Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
* Blivit kär vid första ögonkastet: njaaa
* Kysst någon och sedan ångrat dig: det har hänt, ja
* Några smycken som kostat över 1000 kr: klart
* Några husdjur: pappa är pälsallergiker
* Hamnat på polisstation: varför skulle jag?

11 DAGENS:
* Klädsel: svarta leggings med nitar, ett vitt och ett blommigt linne.
* Hår: snebena och utsläppt
* Låt: Heartbreaker - MJ
* Vill ha: som det var förut..
* Sjukaste: att * och * kom till mig.
* Saknad: B's läppar
* Köp: nothing
* Godis: yoghurt-täckta torkade jorbgubbar
* Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?: *morgontrött*

10 FÖRSTA:
* Bästa kompis: Elin
* Husdjur: fisk, guldfisk
* Semester: usa, florida. sep -93
* Jobb: prao - Gateau sturegallerian
* Köpta skiva: spice girls antar jag
* Piercing: öronen - 99, NavelP -08
* Konsert: luciakonsert i globen

10 SENASTE:
* Peronen som ringde dig: papi
* Personen som du ringde: B
* Personen du sa 'jag älskar dig' till: älsklingen
* Bilfärd: B, hans bror och A hämtade mig igår
* Filmen du såg: toystory idag
* Gången du grät: tidigare idag..
* Måltiden: tonfisksallad

9 SKULLE DU:
* Våga hoppa fallskärm: klart jag skulle
* Våga hoppa bungyjump: samma svar som föregående
* Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: nja, beror på vad för format
* Kalla dig själv lycklig: inte just nu, men annars ja.
* Hellre ta bilden än vara med på den: vara med på den
* Kunna gråta över en kille: klart
* Kunna gråta över en tjej: yes
* Ljuga för någon: ja, men helst inte
* Kunna springa 50mil: aldrig i livet


8 VAD:
* Gör du just nu: sitter i lindas rum hos farmor
* Ska du göra imorgon: Sälja öl på råsunda
* Säger du till dig själv när allt känns svårt: se positivt istället på allt skit.
* Har du med dig in på bion: världens bästa sällskap
* Är det för färg på dina byxor: black
* Är det för väder hos dig just nu: mulet men inge regn
* Skulle du göra om du vann på lotto: köpa lägenhet och ge m&p en resa etc.


7 BLANDAT:

* Är du blyg inför det motsatta könet: nej, det tycker jag att jag inte är.
* Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: ohjaa
* Luvtröjor: nja, har på mig en nu, men föredrar koftor.
* Vill du ha några tatueringar eller piercingar: någon fin tatuering skulle sitta fint.

4 VAL:
* Solnedgång eller soluppgång: solnedgång
* Sommar eller vinter: för'sommarn
* Vilken ålder har varit bäst hittils: just nu
* Sova på sida, mage eller rygg: sidan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0