uppdatering

det kommer bli bättre ju mer tid jag har. Torsdag-lördag följde jag med min kära pojkvän och hans familj ut på yxlan för lite kvalitetstid med fam H, vilket var efterlängtat och för att jag och basse inte kommer vara med på midsommarafton då vi ska till arlanda tidigttidigt på midsommardagen då vi åker till magaluf, vi och åtta galna till, galet vad kul vi kommer ha. Hoppas också att Sofia kommer ner såfort som möjligt så kan hon visa hr man röjjer på Magaluf, för jag vet att hon kan!

i lördags när vi kom hem hämtade mami mig och skjutsade hem mig för att jag skulle duscha och slänga alla kläder i smutsen som jag använt. sedan hämtade B mig och så slank vi ner i den lilla soffan och hans föräldrar i den andra soffan för att kolla på 2012 (i'm sorry, jag var livrädd för att se den filmen på bio). 01.20 väckte basse mig då jag hade somnat i mitten av filmen och sedan var det bara att springa ner till värmekudden och älsklingssängen, så otroligt skönt.

igår blev det en ganska tidig buss, iaf tidigare än vad jag brukar ta. bussen från högdalen gick vid 13.01 och då åkte jag hem och myste med min kära familj, innan det bar iväg hem till Ida. massa god mat och trevligt sällskap. vid sju skulle hon till jobbet och jag till café 60 för en fika med becka. massor av olika berättelser och gamla fylleminnen senare åkte vi hemmåt, jag var hemma vid 22.

Tappade upp ett mysigt bad med min lilla vita spelandes min favvomusik från spotify. låg i badet i en timme lite drygt och kröp sedan ner i min säng för obligatorisk sömn.

kvart i 7 ringde klockan och jag släpade mig upp. åt aprikoskräm med mjölk och borstade tänderna och sminkade mig. sprang sedan ner till tbanan, det står att det är 20-minuterstrafik och jag höll på att tuppa av. ringde papi som kom springades ner för att han skulle komma i tid till sitt arbete. Spanska nationella imorse vid kvart i nio och det gick väl bra..

nu ska jag springa ner till solen och my friends. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0