Valborg + 1 maj

Som vanligt är jag inte så duktig på att uppdatera... Men jag ska börja mobilblogga när jag fått igång min iphone, som vägrar fungera, snyft.

Gårdagen blev lite halvt lyckad. Slutade skolan med prov, matteprov. Hoppas att det blir godkänt. Tog sedan 1an till humlegården för spendera kvalitetstid med kusinerna och fastern min. Sprang till tunnelbanan med allihopa och sedan åkte vi hem till älskade skarpnäck. Duschade, torkade håret och klädde på mig hann jag bara innan B ringde mig för att jag skulle springa ner och hoppa in i hans bil. Sminkade mig direkt när jag kom hem till B för att sen vara social och umgås med fam H och deras gäster. Åt jättegod mat med kött, ungsbakade potatisar och tsatsiki samt lite bea. Till efterrätt blev det äppelkaka med vaniljsås, mumsigt!

När vi ätit klart så sprang jag och B och mötte upp gys för att sedan åka mot bandhagen och Stoffe. Väl i högdalen sprang vi in på Ica och köpte läsk. Tajmade tbanan och sprang sedan till stoffe i regnet. När vi var framme var det bara att börja klunka, dock inte jag. Var tyvärr inte alls taggad och vi fick dra oss vid 22.30 tiden. Blev att gå bort mot tbanan med gys såg att 173an kom så jag och B sprang och hoppade på den. Vi gick hem till farmor och pratade lite med henne och Linda. Innan vi gick hemmåt och somnade ganska omgående.

Vaknade av att vi båda hade somnat medan vi pratade, mitt i en mening nästintill. Gick upp vid 12 för att äta ägg och frukost. Efter lite omständigheter så blev det bra och B åkte hem för att spendera kvällen hos Hänninger, pokerlan, hur mysigt kan det inte bli, hahah.

När han hade åkt bytte jag om för att springa hem till farmor och umgås med älskade kusinerna.

Nu blir det mat och myskväll här. Om inte ** svarar..

Puss


jag och sis var brudnäbbar på Fasters bröllop 21/8-04


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0