24 maj 2010

efter en hejdundrande helg är jag tillbaka. för mig har denna måndag varit som en mysig söndag med en 2 timmar lång teaterföreställning som teater 3orna spelade upp för oss, Gökboet. Dom gjorde det väldigt bra, elelr jag har inte sett varken bounce eller någon annan gökboet, men den var otroligt häftig.

I fredags var det party hos emma book, vi, jag och fanny kom dit för att fira att klara hade fyllt arton år. vi var där väldigt kort stund innan jag åkte hem till älsklingens varma säng och slocknade efter sisådär 5 min.

Lördagen blev det upphämtning hos B av mami och manda för att sen fixa mig inför middag och difmatch. middagen var hos farmor och sedan blev det att åka till stadion med B för att hejja på dif, blev 1-1 i förlängning då dif hade 1-0 sedan typ 70onde minuten. med en sur/ledsen älskling fick jag iaf med mig honom då vi båda hade bråttom. planerna inför kvällen var att vi skulle till nacka, tills jag insåg att jag inte orkade ignorera en person där, så jag smsade emelie och nenna för att träffa nenna på centralen 20.00 och sedan åka till vällingby/hässelby där kvällen spenderades. 23.15 var vi hemma hos emelie för att sedan börja grilla, mysigt som tuuusan. men kvällen blev sen och jag var tvungen att åka mot stan igen. efter pussar på E&N så hoppade jag på bussen mot vällingby och lte tidsfördriv med en äldre kvinna. väl framme i slussen mötte jag upp grabbarna och fick oss ett gott skratt då Stoffe var väldigt full. åkte sedan hem till min kära säng, somnade dock då fåglarna kvittrade som bara den..

söndagen blev det uppstigning då resten av familjen Selin åkte till arlanda för att sedan flyga ner till spanien där dom är kvar just nu. B åkte hem och jag gjorde mig iordning inför en regning dag på gröna lund. mötte upp Linda och barnen vid bussen som vi skulle ta. blev lite strul innan vi hamnade på grönan. men regnet hindrade oss inte, Estrid hade blåa läppar och där gick gränsen. då vinkade vi till grönan och pussade på B som skulle ta båten och vi tog bussen. väl hos familjen Familjen fick jag lite mat och vi pratade om dagen på grönan och deras portugalresan.

B kom till mig sent igår kväll så jag somnade medan han kollade på restavsnitt av grey's.
imorse låg jag kvar i sängen till 12.00 för att springa ner och äta frukost och slänga ihop allt nödvändigt som behövs för en teaterföreställning.

tog med mig flickorna hem till mig för en fika på balkongen. blev sedan sushi för mig och nu kollar jag på det kungliga bröllopet, och snart blir det popqorn och dum&dummare. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0