beautiful monster

ligger i sängen och längtar. jag längtar och är avundsjuk på kusinernas farmor&farfar som just kommit fram till dem i shanghai... usch vad jag är avundsjuk. jag längtar som tuuuusan dit. men det är bara hmm.. 50 dagar så är vi hos dom, shit det är helt sjukt. vill ha alla samlade i stan/stockholm ju. det är där vi bor allihopa!!!

jaja, jag ska läsa på det sista om psykodanamisk psykologi, alltså om freud's teorier. tänk lite extra på mig imorgon mellan 08.30-10.00 för då skriver jag prov.

nu ska jag ner och borsta gaddarna för att sen ringa B, nattiiii ♥


denna har jag som bakgrund på min mobil.
den påminner mig hela tiden om mina små sessor!


Kommentarer
Postat av: linda

Oj vad det är två små (och två stora) som längtar efter er. Vi pratar om er varje dag. Estrid längtar mest efter dig och har stora planer för er när ni kommer. kram

2010-12-04 @ 18:15:07
URL: http://estridmina.blogg.se/
Postat av: linda

2010-12-04 @ 18:17:09
URL: http://estridmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0