only girl (in the world)

hej.. det finns ingen anledning till att jag inte skriver, jag har bara inte lust i vissa perioder (vilket kan vara synd) men sååå många läsare har jag nog inte så att folk inte kan få reda på vad jag gör utan att jag måste skriva här på bloggen, ja visst det kan vara kul och bra att dokumentera sitt liv och kolla tillbaka i arkivet men jag känner inte för att publicera mitt liv just nu på en blogg. usch va dystert det blev men dyster är det sista jag är :)

ha en trevlig början på december 2010 nu i början så kanske jag får lite inspiration i fingrarna och i hjärnan!


Kommentarer
Postat av: linda

Ja skriv, vi vill veta mera förstås. Snart är ni här. Kram kram

2010-12-07 @ 14:06:57
URL: http://estridmina.blogg.se/
Postat av: Basse

Ja älskling skriv mer, älskar att läsa nya inlägg (a) <3<3<3

2010-12-16 @ 21:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0