broken-hearted girl

har inte uppdaterat sen onsdagskväll då jag väntade in GA-avsnittet på kanal 5.

veckan har varit ganska stressig och seg, har velat haft ett behövligt höstlov och det har jag nu. nu är det 1 dagen på den och den började faktiskt utmärk, förutom att jag var bakis....

torsdags bestod av skola, sedan tandläkarbesök + lite shopping med manda och ems. mötte basse åkte hem till honom och myste med honom medan vi lyssnade på 4 galna 11 åringar som skulle på skoldisco. sov hos honom den natten.

fredagen bestod av att tbanan krånglar det första jag möts av på morgonen, så upp till gullmars bussterminal och ta 4 heeela vägen till fridhemsplan, det var den längsta resan jag varit med om.... skola till kvart i 4 med film som avslutning. den handlade om en ung pojke runt 20 år blev kär i galen 80 åring :s

dagen avslutades med party i sollentuna, tack alla tjejor och alla människor som gjorde min kväll till lyckad. och tack till CK som var världens bästa stöd.

Nu idag har jag och B umgåts och nu ska vi åka och några stycken och äta på vapiano med dom. mysigt. sedan blir det schlagerspel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0