en del av mitt hjärta

är hemma efter att ha spenderat fredagskvällen hos B. mysigt. innan han skjutsade hem mig idag så var vi och var med när B's morfar skulle få sin present i förskott.. han fyller egentligen i december men eftersom att han skulle få en racingdag och sista dagen som man kunde göra det på ett halvår från och med nu, var imorgon. så imorgon så ska de iväg till typ linköping och köra någon cool bil.

jaja, jag har haft fullt upp i veckan, så orkar inte ta upp den. har gjort mycket men inget jag orkat blogga om.

Men ikväll blir det en hemmakväll, om det inte blir ändrade planer. pussar

nu ska jag mysa med mami och manda.


update - det kanske blir ikea ikväll. thiiho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0