final goodbye

jag har bandage runt armen, och det är pga att jag har fått in en liten stav, en p-stav rättare sagt. vilket alla nära och kära kan bli glada över och pusta ut, för jag kommer inte bli gravid på 3 år om inte mer! hihi :p

ligger och lyssnar på världens bästa sångerska just nu, Rihanna. helt sjukt hur bra hon är. det finns inte en enda låt som hon har gjort/är hennes som är dålig. alla är jävligt bra, jag gillar't!

inte hänt så mycket i veckan, har bara varit i skolan och jobbat. nästa vecka blir det dock prov i både kultur&-idéhistoria och vanlig historia.... galet och jobbigt som tuuusan.

Har varit och fikat med storis idag, vilket var välbehövdt. Jag behöver prata av mig lite då och då med henne, för hon är den enda som kan förstå mig, vilket jag är otroligt tacksam för!

EN SUPERDUPERBRA NYHET ELLER VAD MAN NU SKA SÄGA.. ÄR ATT VI, JAG, MANDA, BASSE, FARMOR OCH KANSKE GMORMOR SKA TILL SHANGHAI DEN 29 DEC. fyfan vad jag är lycklig över det. det behöver jag verkligen. ungarna och backtemannarna är väldigtväldigt saknade. en kväll som denna hade jag gärna åkt hem till dom på yngligagatan i norrtull och myst med barnen och umgåts med Linda, min älskade 'storasyster'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0