is it love

sitter just nu och kollar på ph, alltså paradise hotel. det är paus som ni kanske förstod. ååh vad jag har längtat efter att ph ska börja, förra säsongen var såååå bra! hoppas på att denna blir lika bra eller bättre.

fortsätter i nästa paus

såå, nu är första programmet av ph slut, och man vill bara se meeeer!! DET VAR INTE SLUT, DET VAR DUBBELAVSNITT :D

Ska gå igenom mitt tal/presentation som jag ska hålla imorgon på svenskan, får se hur det går. men det går säkert super.

Nu ska jag äta lite mat, har inte ätit middag än..

morgondagen ser ut såhär:
skola 09.50 - 15.00
dötid i 2,5 timme
jobb 17.30 - 21.00
hem för att plugga/kanske till B.


Kommentarer
Postat av: B

Ditt svenska-tal var jättebra älski!:) <3

2010-10-14 @ 20:49:33
Postat av: Anonym

Toffel!

2010-10-17 @ 11:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0