man who can't be moved

jag är sjuk.. ska precis krypa ner mellan mina två duntäcken och mina fyra underbara dunkuddar och njuta av att det är helg och att jag inte missar något "viktigt", så som skola eller jobb.

har iaf varit hos B igår till imorse, fick uppdraget att väcka gullungen isabella då bara hon och jag var kvar i huset vid 07.00, men det gick superduperbra.

har haft dans idag, två lektioner, både balett och sen jazz. vi dansar till världens finaste låt

jaja, nu ska jag somna till ett avsnitt oth, det går lite segt just nu med den serien, vilket är tråkigt.. jag vill ju ha sett alla hahahha, det kommer nog ta ett tag. men jag jobbar och går i skolan så hinner inte så mycket, jadå.

ha en trevligt fredag om vi inte hörs senare. sjuuuukpussar från dea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0