en del av mitt hjärta

orienteringen gick galant och ja, jobbet gick också bra. tog min säljar-oskuld också, så igår blev det fina 90 kronor i fickan.

åkte sedan med storis till liljeholmen och hade sällis med henne på 165an och hon hoppade av vid sig, jag åkte vidare till farsta ip och kollade på b's hockeyträning, kändes som jag var 14 år och inte hade något annat för mig än att kolla på pojkvännens träning, ne men det var mysigt. blev en biltur hem och då blev det pizza och sedan slocknade jag. vid tolv pussade B på mig och grattade oss på våran 2 års dag.

 JAG KAN INTE FÖRSTÅ, 2 ÅR IDAG

Jag har inte så mycket tid just nu, då jag ska möta upp min älskling och äta en härlig middag på en restaurant som heter Mosaik, om inte jag har helt fel.

pussar, ska springa ner till tbanan nu.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis älsklingen, hoppas ni håller ihop så länge kärleken varar! :) <3

2010-09-15 @ 19:15:29
URL: http://duvetperdomo.blogg.se/
Postat av: linda

Gulliga bästa andea och basse. Hoppas ni haft en toppen kväll. Kram era bästa shanghaikompisar

2010-09-15 @ 20:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0