lovekiller

okej, jag är nervös. jag ska upp vid 6 imorgon då jag inte har någon aning vad jag ska ha på mig, jag måste duscha nu egentligen, men vill göra det imorgon.. jag måste kolla klart på oth-avsnittet där det är en halvtimme kvar på och jag vill bara sjunka ner till jorden.. för jag ska dansa i tre timmar direkt när jag kommer till skolan, vilket känns helt meninglöst att då duscha på morgonen. men jag har inte tid imorgonkväll, och jag ska börja jobba (det är därför jag är nervös) imorgon, ska jobba till 19.30, sedan ska jag ta mig hem och sen vidare till Blåsut för fest.

Jajaj, jag fixar det! Det kommer säkert gå galant, men jag är fortfarande nervös. tur att jag har storis med mig.

På lördag är det vilodag med Baby, VAD SKA JAG KÖPA TILL HONOM?!? .. vi ska fira 2 år på onsdag, och jag har inte köpt något än.. skjut mig!!!


jag saknar er som tuuuusan, men
innan året är slut så ses vi. i promise
<3


Kommentarer
Postat av: linda

Jobba? Berätta. Vad spännande, det kommer att gå toppen.

Vi ser verkligen framemot att ni kommer!

2010-09-11 @ 19:34:23
Postat av: Anonym

köp något som representerar ert förhållande

2010-09-12 @ 13:35:54
Postat av: Anonym

instämmer!

2010-09-13 @ 18:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0