microphone

sen uppdatering, men nu är det bara en dag kvar. ååh va mysigt det ska bli. dagen kommer blir så våran. OCH JAG VET VAD JAG SKA KÖPA :)

Som ni kanske har läst dea's blogg så har vi börjat jobba på citysälj som säljare, vilket är väldigt kul. jag ska försöka bättra mig och bli en bra säljare, jag ska skärpa mig!

Så imorgon blir det orientering i skogen i hellas och sedan ska jag hem och duscha etc, och sen ska jag in till stan och handla inför onsdagen den 15onde september 2010. och sedan ska jag till jobbet och jobba till 21.00 och sedan är det bara att åka till högdalen och mysa ner sig hos B. ååååh!

nu ska jag säga natti, love.


i skolan förra veckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0