school

Sitter i skolan, jag vet det är väldigt dålig uppdatering här på bloggen.

Har håltimme och ska strax möta upp tjejorna som har engelska som ni vet har jag dyslexi så jag har engelska på andra tider än de.. sen ska vi springa ner till matsalen och skynda oss att äta, matsalen stänger om 45 min och de slutar inte förän om 20 min.

Jag är somsagt brunhårig, tänkte ta bild och lägga upp senare idag. Måste även skriva en uppsats om en dansföreställning, jag lovar.. det är jobbigare än vad det låter. jag ska skriva 1,5 A4 om hur dansarna rörde sig i rummet och hur kläderna fladdrade, ja ni kanske förstår.

nu ska jag springa, pussar

Kommentarer
Postat av: linda

Att skriva en sådan uppsats klarar du såklart galant! kram kram

2010-09-01 @ 16:26:33
URL: http://estridmina.blogg.se/
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-02 @ 14:46:36
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0