wanna be starting something

hejhopp. 6 dagar sen och ja jag vet.

idag är jag hemma och är sjuk och jag mår verkligen inte så bra. jag är helt slut. jag ligger här i soffan och kollar på inspelade idol-avsnitt från hela förra veckan, det är mysigt. Mamma hjälper farmor med att hämta en bil från verkstaden och jag väntar intensivt på att hon ska komma hem och laga mat till mig, jag orkar inte göra det själv. är man sjuk så är man, därför älskar jag min mami, hon är värdens bästa.

Ja annars flyter det på som vanligt, skolan och jobb. ja jag är ju som sagt telefonförsäljare för tillfälligt och ja, jag trivs faktiskt på citysälj.

Jag skrev det här inlägget för att jag väntade på min värmekudde skulle bli klar i micron så jag kan lägga mig ner i soffan under täcket igen, för om jag hade lagt mig i soffan medan hade jag inte orkar få upp, ja ni kanske förstår.



 


saknar er mina små gullungar,
hoppas vi ses till jul!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Krya på dej söt!! <3

2010-09-21 @ 18:25:56
URL: http://duvetperdomo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0