do you know?

sen uppdatering men ni ska få den nu.

idag har jag fått prata med mina kära på-andra-sidan-jorden-släktingar, det finns något som heter skype som nog är den bästa uppfinningen, iaf som jag tycker! billigt och bra. Men det var otroligt skönt att se att de är som vanligt, jag har drömt mardrömmar om att de ska förändras och att framförallt M inte ska komma ihåg mig/oss.. men det verkar inte som det. Det kändes som om de skulle kunna vara i samma hus, vägg i vägg. men ändå så långt bort. det här är jättejobbigt för mig, det kanske är löjligt eller något sånt, men jag bryr mig inte.. den som läser den här bloggen och ens tänker att jag är dum i huvudet som just nu sitter och gråter i B's rum för att jag saknar fam Backteman så kan ni sluta läsa denna blogg. Ni som behöver veta hur den familjen betyder för mig, och för er andra, så kan jag säga att barnen är som mina småsyskon och Linda är som en storasyster, henne kan jag prata med om allt och ja pontus, haha han är verkligen världens bästa farbror!! Att JAG fick bli gudmor till Mina, det är väldigt stort för mig. Om något händer eller när som helst, så är det bara att ringa så kommer jag och hjälper till, med båda barnen såklart!!

Ja nu blev detta ett litet "brev", eller ett sorg-skriva-av-mig-inlägg...

Veckan har bestått av jobb och sjukdagar. igår blev det myskväll med B, idag blev det att åka till xxl-butiken, vilket var ett misstag. ÅK INTE DIT!

nu ska jag krypa ner hos älsklingen, ska be honom värma värmekudden och sen ska jag sleepa!

Kommentarer
Postat av: linda

Världens bästa Andrea, nu sitter vi också och gråter! Inte glömmer vi dig, aldrig! Vi pratar om er varje dag och saknar er varje minut. Du är vår syster som borde bo här också, det finns ju rum:)Estrid hälsar kom nu, kom snart kom kom kom. Bara kom

2010-09-28 @ 15:14:58
URL: http://estridmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0