step up

Jag känner att jag behöver uppdatera för att jag vill att mina livskamrater som bor i Kina ska bli uppdaterade varje dag, så ska försöka blogga varje dag, flera gånger om dygnet.

Idag har jag varit och kollat på svansjön med min klass och balettläraren och modern&-nutidaläraren. det var verkligen intressant. det var kul och kolla och ja, jag vill också vara där på operans scen och dansa i tåspetsskor, dock är det långt dit... gaah. Efter vi sett klart på svansjön så gick vi sex tjejer till taco bar och åt god mat. B kom också förbi och pussade på mig. Sprang till farmor och Gmormor och åt lasange. hände lite drama i våran port, men efter en sprucken glasruta så verkar den har klarat sig hyffsat.

I veckan har jag jobbat och varit hos B, dessutom hemma såklart. men känns som jag bor hos älsklingen, vilket är lite skönt. men är inte riktigt redo för det än.

Imorgon och helgen.
fredag: skola 08.20-16.15, hem och byta kläder. till B för en myskväll.
lördag: sooovmorgon. ska sedan på någon överraskning och sedan till park
på söndag vet jag inte vad jag ska göra förutom att jag ska jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0